Ce-ar fi lumea făr-un zâmbet?
Fără un surâs gingaş...
Ce-ar fi făr'un vesel râset?
Un incolor fluturaş...


Pages

Tuesday 20 September 2011

Timpul...[compunere 19.09.2011]

Timpul trece fara sa ne dam seama. De aceea nu pot spune exact ce este. Definitia difera de la o persoana la alta. Pentru unii poate insemna doar ceva nesemnificativ, fara niciun sens. Eu zic ca reprezinta trecutul amestecat cu prezentul si cu framturi din viitor pentru ca acesta influenteaza oarecum prezentul. Oricum... Asa cum am scris la inceput... Timpul trece foarte repede. Nu stiu cum am trecut peste lucrurile importante din viata mea. Zilele de gradinita, prima zi de scoala, prima emotie... 7 ani de nazbatii alaturi de colegi... Plini de intamplari care m'au ajutat sa devin ceea ce sunt acum. Toate acele momente care acum cativa ani mi se pareau grele, fara raspuns, fara cale de iesire. Dar am trecut peste ele, le'am uitat. Am ramas doar cu niste amintiri, putine. Prinse intr'o cutiuta din mine. Amintiri pe care le voi purta peste tot, pe care le voi pastra pentru ca sunt tot ce am, tot ce mi'a ramas din 13 ani plini. Tot ce am prins in trecerea timpului...

No comments:

Post a Comment