Ce-ar fi lumea făr-un zâmbet?
Fără un surâs gingaş...
Ce-ar fi făr'un vesel râset?
Un incolor fluturaş...


Pages

Sunday 30 January 2011

Just my funny life!


Hmm...Stau.. si.. tastez.. din lipsa de ocupatie.. sunt asa EmO.. mai lipseste animalul de companie.. Laamaa!! >:)>:).. ce chef am sa ma omor =))=)).deci… trebuie sa fiu mai.. convingatoare..:|K!! Simt cum lumea mea se prabuseste si ramane numai praf.. praf format din multe amintiri.. la care ma gandeam cu nostalgie.. si nostalgia mea… se trensoma repede in dezamagire.. si… de acolo.. la dorinte sinucigase! =))=)).. deci,.. tot ce am zis mai devreme.. e total fals..:))..deci. fake’uri originale =)).. oare cum reusesc sa fiu mereu asa happy?.. adica.. fara sa bag lucrurile rele in seama… si.. zambind tot timpul.. sper sa fie molipsitor.. dar.. poate unele persoane.. ma vad ca o persoana degajata si fara nici o problema cu adevarat.. serioasa.. in afara de chestiile de genu’.. “mi-a pus domnu’ Puiu 9 si mi’a stricat media!”.. sau..  “nu mai am rezerve pt stilou!!” =))… si totusi.. oare e bine ca las impresia asta?.. Poate ca da, poate ca nu.. tot ce stiu eu e ca ma simt tare bine si ca nu las lucrurile :( sa ma molipseasca..si.. ca prefer sa ma amuz la filemele dramatice cand altii plang.. Poate ca parerea unora este ca sunt insensibila..:)) da’.. eu cand sunt happy sunt happy.. cand sunt trista.. sa nu te pui cu mine, ca te inving!.. nimeni nu ma intrece la :| in astfel de momente..:))..dar.. sa nu ne gandim la alea.. ca…nu sunt multe..pt ca sunt doar atunci cand merita cu adevarat...Si.. eu imi traiesc viata.. plina cu zambete.. plina cu “clinchete de ras” [=))] si.. plina.. dee viataa! 8->

No comments:

Post a Comment