Ce-ar fi lumea făr-un zâmbet?
Fără un surâs gingaş...
Ce-ar fi făr'un vesel râset?
Un incolor fluturaş...


Pages

Thursday 27 January 2011

Something new and funny :))

yep..:)) ce face omu' cand se plictiseste?.. definitely not what I am doing..:))).. adica.. poate da.. ideea e ca.. m'am apucat de blogg'erit.. din exces de plictiseala acuta..:)).Yep.. I am a coool person!! scriu p bloog!! ce truu :)).. deci. ce penal :">.. e chiar.. l-) daah..:)).. si totusi.. am facut si asta.. mi'am facut o pagina.. pe care sa scriu.. uu!!.. oare o sa mai scriu?:)).. this is funny.. foarte probabil ca dupa seara asta o sa uit ca am asa ceva.. sau ca am ajuns la astfel de modalitati :)))).. si anume.. sa'mi fac blog.. o ma' Ga'!! :))).. Si.. oare sunt asa neinspirata pt seara asta?:)).. cred ca scoala imi stoarce creierul.. of of..[-(.. si asa citisem intr'o revista ca scoala omoara creativitatea.. si asta e tare adevarat!!.. adica.. chiar.. cand te duci la scoala este necesar sa gandesti logic, sa fii cuminte, sa nu gandesti dupa modul tau, ci doar rational.. si.. astea sunt medicamente anti-creativitate!!!Yep!. This is really true? :((.. can't believe this!! eu si dorinta mea tembela de a scrie in engleza :">.. cred ca e obositoare pt persoanele din jurul meu.. de aceea sunt super-nevoita sa nu mai folosesc expresii englezesti..:)).. si mi'a venit o super-idee traznita :))).. "aceasta este o super-fata care se super-plictisea si acum sta si super-scrie pe super-noul super-blog al ei!" ce SUPER!:)).. ah, cuvantul asta deja ma epuizeaza.. adica.. folosirea lui necontrolata.. @-)..'Naisii' =))...deci.. cred ca din lipsa acuta de alte idei o sa comentez.. cu logica mea nemarginita.. un citat.. dar mai intai.. este super-nevoie sa il gasesc.. :)))..."De viitor ma mai desparte un singur eveniment: amintirea.".. Hmm.. let me think about it!! :)))..deci. this is complicated.. so.. cred ca se refera la..:-?.. hmm.. this is hard :))..pentru a avea un viitor.. este nevoie de trecut.. si amintirile reies din trecut.. si asta inseamna ca.. pentru a pasi in viitor este nevoie de amintiri.. nu este poate explicatia citatului. dar pentru rationamentul meu [nedezvoltat inca].. e..bine.. si.. e cam ceea ce inteleg eu.. la frageda mea varsta.. poate ca.. in viitor imi voi aminti de asta.. si.. viitorul se leaga cu trecutul prin banalul prezent.. si prezentul a fost un trecut si e un viitor.. deci.perioasa aceasta de timp, prezentul.. este doar un amestec mai complex dntre perioada trecuta, trecutul...;))[daah!] si.. cea viitoare, viitorul..[dublu daah!]. asta e cat de cat buna.. ce imi poate capusorul..:">.. de ce oare inventez citate fara sens?:)) :)).. so.. poate.. ca peste ceva timp.. copiii care acum nu sunt macar ganditi.. o sa citeasca citatul asta [scos proaspat dintr'o minte proaspata..].. care desigur va fi prelucrat.. se vor chinui sa desluseasca un inteles ascuns si totusi foarte la iveala a acelor randuri scrise din idei pierdute si negasite la timpul lor.. alese cand imi tuna mie..:))..cred ca..sunt mullt prea...' filozofica' in seara asta..Hmm...I am so cooooll!!! scriu pe Blogg!!! I have nothing to say, I will definitely blog about it!!" =))..deci.. in seara asta m'am plictisit.. si apoi am trecut la ciudata [pentru mine] actiune.. de a'mi face blog.. this is very:|..:)).. ba nu, e doar o chestie 'hormonala' =))=))..of, scoala asta :))).. si. prin toate notiunile ce le invatam noi pe parcursul anilor scolari care unele parti din ei ni se par inutile si total ne-necesare..creem atatea expresii, cuvinte noi.. si. alte intelesuri la expresiile ce exista deja... 'Naaiiss' :))So... maybe.. eu acum nu vreau s'o lungesc pe coaja..:)).. am facut marele pas... :)).. 'the first step is the hardest'..:))..de acum.. urmeaza postari fara sens, citite de mine.. si.. sper ca de nimeni altcineva.. postari imbibate in logica mea fara logica..:)).. si totusi. chiar au o logica.. logica mea.. si tot o au..[deja sunt epuizata din cauza folosirii excesive a cuvantului 'logic'] :))).. Hmm.. I did it, I did it!!.. and now.. Hai Pa! ;))
http://www.youtube.com/user/greyson97?blend=2&ob=1#p/u/15/-AwoiGR6c8M

1 comment:

  1. Pur si simplu iti ador logica 8->
    Ajungi sa faci totul din nimic :X asta e super 8->

    ReplyDelete